niedziela, 10 sierpnia 2014

Ziaja
Odżywka intensywnie regenerująca do włosów łamliwych



Zamawiałam masę kosmetyków na allegro i między innymi w moje ręce trafiła ta oto odżywka do włosów. Włosy miałam w koszmarnym stanie i ratowałam je masą odżywek ( zwykle były marki schwarzkopf w spray'u- niestety nie widziałam różnicy).Byłam na prawdę zdumiona działaniem niby zwykłej i taniej odżywki z  ziaji. Moje włosy są na prawdę  gładkie, błyszczące i .... po prostu wspaniałe. 
Trzeba jednak uważać aby nie nałożyć za dużo odżywki bo może obciążyć i skleić włosy :)


Plusy: 
+cena: koło 6zł
+wygładza 
+nawilża włosy
+dodaje blasku
+zapach
+ładnie się układają

Minusy: 
-przy użyciu dużej ilości skleja włosy

A żeby nie być gołosłowna dodaje zdjęcia moich odżywionych już włosków ( nie były prostowane- a bardzo ładnie, łagodnie się wyprostowały po odżywce! :)  )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz