poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Zabrałam się za testowanie serii „liście manuka” którą nie tak dawno wypuściła ziaja.

Zakupiłam 4 podstawowe produkty:
-Pastę do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom
-Tonik zwężający pory na dzień/na noc
-reduktor zmian potrądzikowych z wysoką koncentrację substancji aktywnych
-krem nawilżający, balans korygując- ściągający SPF 10




Jestem po prostu zachwycona! Ale żeby nie robić bałaganu opiszę w osobnych postach każdy z tych produktów .

Dzisiaj zacznę od pasty, ponieważ naczytałam się masy pozytywnych opinii i głównych celem zamówienia kosmetyków była wyżej wymieniona pasta oczyszczająca


Co znajdziemy w tym produkcie:
Substancje czynne głęboko oczyszczające: ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco-normalizująca zielona glinka oraz aktywna baza myjąca

Producent zapewnia że:
-Odblokowuje pory z nadmiaru sebum
-ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające
-zapobiega powstawaniu zaskórników
-przeciwdziała tworzeniu niedoskonałości skóry
-przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Jest to peeling, który można także używać jako maseczki. Ja jeszcze tego drugiego sposobu nie próbowałam, ale po dwóch użyciach mogę stwierdzić, że to najlepszy peeling mechaniczny jaki miałam okazję wypróbować. Zwykle spotykałam się z małą ilością grubych drobinek, jednak tutaj konsystencja jest idealna. Moja skóra jest teraz  mięciutka, delikatna i nawilżona. Zauważyłam chyba nawet zmniejszoną ilość przebarwień i zmian trądzikowych ale trudno mi jednoznaczne powiedzieć czego to jest zasługa ( może to inny produkt z tej serii ziaji? :p ).
Minusów nie znalazłam. Ostrzegam tylko, że osoby o wrażliwej cerze powinny uważać i przetestować ten produkt, bo jednak jest to peeling mechaniczny, niewskazany do tego typu cery  (posiadam jeszcze peeling enzymatyczny od ziaji, ale napiszę  o nim kiedy indziej )


Polecam więc gorąco ten produkt- nie jest drogi ( ponad 10 zł) a efekty są zaskakujące! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz