czwartek, 23 października 2014

Ziaja- peeling enzymatyczny


Co pisze producent:
- złuszcza martwe komórki naskórka
- pobudza procesy odnowy skóry
- skuteczne oczyszcza pory
- wyraźne wygładza i rozjaśnia skórę

Efekt:
- redukcja śladów potrądzikowych
- skóra gładka, lekko rozjaśniona


Kupiłam ten peeling ze względu na swoją cerę, z którą niestety mam problem. Używałam próbek peelingów różnych marek, ale ciężko było mi znaleźć pełnowartościowy produkt. Znalazłam ten, więc od razu go zakupiłam. Używałam go dwa miesiące i niestety nie mogę powiedzieć że jestem zadowolona. 
Peelingi enzymatyczne są  dla osób o skórze wrażliwej i z problemami (czyli dla mnie), niestety moja skóra bardzo źle na niego reaguje. O wiele gorzej niż na peelingi mechaniczne. Do tego efekt jest znikomy. Nie ma po co nawet wypisywać plusów i minusów, gdyż tych plusów nie znajduje żadnych- no może oprócz ceny. Będę więc szukać dalej mojego peelingu…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz