czwartek, 14 sierpnia 2014

Ostatni produkt jaki opiszę to krem nawilżający



Kosztował mnie 13 zł i znowu przepłaciłam ( a jestem raczej fanką promocji)- zwykle kosztuje koło 10 zł. Jednak myślę że jak najbardziej jest wart swojej ceny

W produkcie tym znajdziemy:
-ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym
-ściągająco-łagodzący kwas oleanolowy
-biodostępna sól kwasu hialuronowego
-alga brunatna Laminaria ochroleuca
-fotostabilne filtry UVA/UVB
- wygładzający pigment balance

Imponujący skład! Jako że są wakacje i odpoczywam od makijażu, jest moim jedynym produktem który nakładam gdzieś wychodząc. Ściąga pory, matuje, nawilża i łagodzi podrażnienia. Dokładnie wszystko co producent obiecuje! Krem ten w 100% jest udanym produktem i na pewno będę go kupować przez następne lata. Mam nadzieję, że Ziaja nie wycofa produkcji tej serii bo jest naprawdę udana.

Polecam gorąco zakupienie całej serii „ Liście manuka”, gdyż produkt mają ciekawy skład, są odświeżające i leczą cerę, szczególnie tą z problemami :)





1 komentarz:

  1. Popieram :) lecz znalazłem z Polskiej firmy trochę lepsze, chętnie podzielę się opinią :) Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń