wtorek, 22 kwietnia 2014

Miałam napisać recenzję, ale zapomniałam- bo święta ^^
Chciałabym dodać jakieś własne fotki, ale byłyby zbyt przerażające, i nikt nie chciałby czytać tego bloga

Zacznę od lakierów:

kupiłam go w Pepco, jakoś taniej. Myślę sobie " w końcu kupię coś lepszego, będę błyszczeć, ludzie będą mnie lubić, faceci zaczną mi się od oświadczać na ulicy " Ale kurczę... no nie! Koszmar!
Jedna warstwa, widać ślady, druga, no tak sobie-widać smugi. Po trzech warstwach pokryłam dopiero w całości paznokcie! Trzymać się za bardzo nie trzyma, po 2 dniach zauważyłam odpryski :< W każdym razie ja nie polecam

Może to wina koloru, bo ludzie sobie chwalą tą serię. Ja do niej jednak nie wrócę, chyba że dostanę taki lakier za darmo ^^

Plusy:
+ Ładne opakowanie
+Cena (ja go zakupiłam za 3 zł)
+Kolor: nie jakieś tam sprane majty, ale najbielszy z białych odcieni :p
+Nie ma problemów przy zmywaniu

Minusy:
-Trwałość (do 3 dni)
-Odpryskuje
-Konieczność nałożenia 3 warstw!


Po tej marce spodziewałam się więcej- zawiodłam się troszkę :(

2 komentarze:

  1. Szkoda że tylko 3 dni wytrzymuje, szukam czegoś trwalszego. No ale trudno. Muszę częściej odwiedzać bloga bo widzę, że rzetelne i interesujące recenzję są tu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię Damianie do zaglądania tutaj przynajmniej raz dziennie :D

      Usuń