piątek, 25 kwietnia 2014

Manhattan clearface
BB cream





Jak pewnie wszyscy wiecie do 27 kwietnia sa promocje na wszystkie podkłady, pudry i korektory. Z tej okazji zakupiłam sobie krem BB. 9 w 1- czyli powinnam po nim wyglądać jak bogini piękna.  Niestety po jego użyciu mam mieszane uczucia.

Na opakowaniu jest napisane:
Tuszuje i walczy z niedoskonałościami cery, działa antybakteryjnie i kojąco, redukuje nadmiar sebum, matuje i nawilża, pozostawia cerę promienną, zawiera filtr SPF 15. Odpowiedni dla skóry mieszanej lub tłustej z niedoskonałościami.

Skórę mam przede wszystkim wrażliwą, ale także mieszaną z niedoskonałościami, więc skusiłam się na ten produkt. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to kolor. Na prawdę jasny! "W końcu coś dla mnie"- pomyślałam :) Cena oczywiście także była zachęcająca bo 49% taniej to nie mało :D Bo drugie Ma na prawdę ładny zapach! Pachnie kwiatuszkami, łąką, pszczółkami i wszystkim co można znaleźć na łące :3
Ale tyle dobrego. Po nałożeniu na twarz ciemnieje, podkreśla suche skórki, trudno się go nakłada- pozostawia smugi i trzeba jednak przerzucić się na gąbeczkę, jednak jest to dość pracochłonne... Podkreśla suche skórki, niedoskonałości, zapycha pory, po 3 godzinach miałam zapchaną cerę, wągry i w ogóle fuuj :<
Myślę, że jak ktoś nie ma problemów z cerą, tłustą cerę i nie ma rozszerzonych porów to może spokojnie używać. Jednak nie jest to produkt dla mnie

Podsumowując:

Plusy:
+zapach
+kolor odpowiedni dla bladolicych 

Minusy:
-po nałożeniu zmienia barwę na ciemniejszą (w moim wypadku moja skóra robi się czerwona)
-podkreśla suche skórki!
-pozostawia smugi
-zapycha strasznie! 
-bardzo małe krycie

Zobaczcie jaka ogromna różnica! a kolor przed nałożeniem jest na prawdę jasny!




Tak wyglądałam po 6 godzinach po nałożeniu (sorry za mój wygląd w ogóle, ale to zwykły dzień, a nie sesja zdjęciowa, mam nadzieję, że w tej chwili nikt nic nie je xD)






Jeszcze za krótko go używałam żeby sprawdzić czy walczy  z niedoskonałościami, może wtedy zmienię zdanie ale wiem na pewno, że już nie kupię więcej tego produktu- będę dalej szukać mojego ulubionego podkładu i kremu BB :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz